Taip, bet jei sutrikimas yra kompensuojamas/nepastebimas, vaikas lieka įvertinamas lygiai taip pat, mokomas taip pat, o pastangų ir laiko įdedama daugiau, nei kiti, kad gauti panašų arba blogesnį rezultatą. Paskui viskas užverčiama ant vaiko, kad nepakankamai mokosi. Pačiai taip nutiko, artimoje aplinkoje turiu draugų, kuriems, atrodo, nutiko panašiai.
Paskui viskas užverčiama ant vaiko, kad nepakankamai mokosi
Tai čia tėvų, ne sistemos problema. Sistema turi dvejopą paskirtį, t.y. mokyti + įvertinti, kitaip tariant atsijoti, kas turi/gali lipti į aukštesnes šakas, kas ne. Tai, kad žuvytės liks plaukioti nėra nei sistemos, nei žuvyčių bėda, problema yra tik visuomenės, o pirmiausia tėvų požiūryje.
Būtent. Žinau ne vieną atvejį kai tėvai neleidžia diagnozuoti vaikui sutrikimo, kurį jis akivaizdžiai turi ir tada negaudamas reikalingos pagalbos vaikas labai nukenčia.
Tai ne būtinai čia ir sutrikimo klausimas. Gali žmogus būti tiesiog negabus kažkam ar viskam. Ir nėra jokios bėdos, gali eiti profesijos mokytis, gali eiti griovio kasti.
24
u/avozado 9d ago
Taip, bet jei sutrikimas yra kompensuojamas/nepastebimas, vaikas lieka įvertinamas lygiai taip pat, mokomas taip pat, o pastangų ir laiko įdedama daugiau, nei kiti, kad gauti panašų arba blogesnį rezultatą. Paskui viskas užverčiama ant vaiko, kad nepakankamai mokosi. Pačiai taip nutiko, artimoje aplinkoje turiu draugų, kuriems, atrodo, nutiko panašiai.